ချက်နိုင်ငံမှ ကက်သလစ်ဆရာတော်ကြီး ကာဒီနယ်ဒူးကာနှင့်တွေ့ဆုံမေးမြန်းခြင်းကို ဖတ်ရှုပေးကြပါ
Coronavirus ပcrisisိပက္ခဟာပရာ့ဂ်မှာရှိတဲ့ဘုရားရှိခိုးကျောင်းကိုပိုမိုအားကောင်းလာမယ်၊ အားနည်းလာမယ်ထင်သလား။
အဆိုပါ coronavirus အကျပ်အတည်း၏လေထုတစ်နည်းနည်းနဲ့ကြာရှည်လာပြီဖြစ်ပါတယ်။ နွေ ဦး ရာသီ၏ပထမ ဦး ဆုံးအကြိမ်တွင်လွန်ခဲ့သောအနှစ် ၃၀ ကဖြစ်ခဲ့သောကတ္တီပါတော်လှန်ရေးကာလကကျွန်ုပ်တို့သိသည်နှင့်အမျှအလားတူအခြေအနေမျိုးကိုဖန်တီးပေးခဲ့သည်။ ၎င်းတွင်အမျိုးမျိုးသောလူမှုရေးနှင့်နိုင်ငံရေးအစိတ်အပိုင်းများသည်တစ်ခုနှင့်တစ်ခုပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ရန်အပြန်အလှန်ချိတ်ဆက်နေကြသည်။ ဒါ့အပြင်လူတွေဟာအထည်အလိပ်၊ ပိုးသတ်ဆေးများဖြင့်ပြုလုပ်ထားသောမျက်နှာဖုံးများ၊ အိမ်တွင်းသန့်ရှင်းရေးလိုအပ်ချက်များကိုအိမ်တွင်းထုတ်လုပ်မှုအတွက်စိတ်အားထက်သန်မှုသာမကဘဲသက်ကြီးရွယ်အိုများနှင့်သက်ကြီးရွယ်အိုများနှင့်သူတို့၏အကူအညီလိုအပ်သူများကိုကူညီလိုစိတ်ရှိမှုတို့ကိုလည်းဆိုလိုခြင်းမဟုတ်ပါ။ ပုံမှန်လူမှုအသိုင်းအဝိုင်းများ၊ ဘာသာရေးပညာရှင်များနှင့် Caritas Czech Republic ကဲ့သို့သောအဆောက်အ ဦး များသည်လည်းပေးအပ်ထားသည့်အကူအညီတွင်သိသိသာသာပါ ၀ င်ခဲ့သည်။ လိုအပ်သည့်အကူအညီအပြင်ဆေးရုံသို့လည်းသူတို့လည်ပတ်ခဲ့သည်။ သို့မှသာလူတို့သည်ခက်ခဲသောအခြေအနေများတွင် ၀ ိညာဉ်ရေးရာစောင့်ရှောက်မှုများနှင့်စက္ကမင်မင်္ဂများရရှိနိုင်မည်ဖြစ်သည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏ချာ့ချ်များသည်အများပြည်သူအတွက်ပွင့်လင်းမြင်သာမှုရှိသော်လည်းဝတ်ပြုသူအရေအတွက်မှာအလွန်နည်းပါးသည်။ ၀ န်ဆောင်မှုများကို ၀ က်ဘ်နှင့်လူမှုရေးကွန်ယက်များသို့လွှဲပြောင်းရန်နည်းလမ်းများစွာဖြင့်ယဇ်ပုရောဟိတ်လူငယ်များစွာလာရောက်ခဲ့ကြပြီး၎င်းအတွက်များစွာချီးကျူးသင့်သည်။ သူတို့ထဲကတချို့ကလည်းဗီဒီယိုကြေးအစီအစဉ်များကိုစတင်ဖန်တီးခဲ့ကြသည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏ ၀ ိညာဉ်ရေးရာအသက်တာများကိုဖြည့်ဆည်းနိုင်သော်လည်း၊ ခရစ်တော်၏နာမ၌သန့်ရှင်းသောသဟာယနှင့်တဲတော်သည်ကျွန်ုပ်တို့၏ယုံကြည်မှု၏အဓိကနှင့်အရေးပါသောအခိုက်အတန့်ဖြစ်နေဆဲဖြစ်သောကြောင့်ကျွန်ုပ်တို့၏ ၀ ိညာဉ်ရေးရာအသက်တာကိုဖြည့်စွက်နိုင်သောအွန်လိုင်းပတ်ဝန်းကျင်အသစ်ကိုကျွန်ုပ်တို့အမှန်တကယ်ဝင်ရောက်ခဲ့သည်။ နောက်ပိုင်းမှာတော့၊ စည်းလုံးညီညွတ်မှုကိုခံစားခဲ့ရတယ်၊ နိုင်ငံရေးအရကိုယ်စားပြုမှုဟာသူ့ရဲ့ရိုးရာအမှားတွေကိုပြန်ရောက်သွားတယ်၊ ဒါပေမယ့်ငါဆက်ပြီးမြင့်တက်နေတဲ့ဒီစည်းလုံးညီညွတ်မှုကနေစွမ်းအင်တွေအများကြီးခံစားခဲ့ရတယ်လို့ငါပြောရ ဦး မယ်၊ နိုင်ငံတစ်နိုင်ငံအဖြစ်အလွန်စည်းလုံးနိုင်ပါတယ်။
ဒီအကျပ်အတည်းကာလမှာချက်ပြည်သူတွေဟာဝိညာဉ်ရေးရာကိုပိုပြီးစိတ်ဝင်စားလာတယ်လို့သင်ပြောနိုင်သလား။
Coronavirus ၏အကျိုးသက်ရောက်မှုသည်ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာကျန်းမာရေးသာမကလူသားများအပေါ်စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာသက်ရောက်မှုများနှင့်လည်းသက်ဆိုင်သည်။ ဒီနေရာမှာကျွမ်းကျင်သူတွေကဒီအခြေအနေကလူတွေအတွက်အကူအညီမဲ့တာမျိုးဖြစ်စေတယ်၊ ဒါပေမယ့်ကမ္ဘာရဲ့အဓိပ္ပာယ်၊ လူ့အဖွဲ့အစည်းရဲ့အဓိပ္ပာယ်၊ ပြီးတော့လူပုဂ္ဂိုလ်တစ် ဦး ချင်းစီရဲ့ဆုံးရှုံးမှုကိုလည်းဖန်တီးပေးတယ်။ တစ်ဖက်တွင်ကျွန်ုပ်တို့သည်ဤအရာကိုအန္တရာယ်အဖြစ်ရှုမြင်နိုင်သည်။ သို့သော်အခြားတစ်ဖက်တွင်မူဘုရားရှိခိုးကျောင်းတစ်ခုအနေဖြင့်သတင်းကောင်းကိုကမ်းလှမ်းရန်အတွက်ဖြေရှင်းရန်နေရာကိုမြင်ရမည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည်ဘုရားသခင့်အကန့်အသတ်ဖြင့်သာထားလေ့ရှိသည့် အချိန်မှစ၍ နေရာတိုင်းတွင်ဖြစ်ပျက်နေသည့်အတိုင်းဝိညာဏဟောပြောပွဲများကိုဝိညာဏပို့ချချက်များဖြင့်အစားထိုးပါကဘုရားရှိခိုးကျောင်းသည်ဤအတွေ့အကြုံတစ်ခုလုံးကိုလျော့ချနိုင်သည်။ ဆယ်စုနှစ်များစွာစိတ်မဝင်စားဘဲများစွာသောလူတို့သည်ဘုရားရှိခိုးကျောင်းနှင့်ဝတ်ပြုကိုးကွယ်မှုနှင့်အဆက်အသွယ်ရှိခဲ့ကြောင်းတစ်နည်းပြောရလျှင်၊ မိသားစုဝတ်ပြုမှု၊ ယေဘုယျအားဖြင့်ဘာသာရေးကိုင်းရှိုင်းခြင်းနှင့်ယေဘုယျအားဖြင့်ခရစ်ယာန်ဘာသာကိုစိတ်ဝင်စားခြင်းကဲ့သို့သောသာမန်မိသားစုဘာသာရေးဘ ၀ ကိုပိုမိုစိတ်ဝင်စားသည်။ ဒါကြောင့်ဒီကိစ္စနဲ့ပတ်သက်ပြီးကျွန်တော်အကောင်းမြင်ပါတယ်။
ချက်သမ္မတနိုင်ငံကိုကမ္ဘာ့ဘာသာရေးအနည်းဆုံးနိုင်ငံများအဖြစ်တစ်ခါတစ်ရံဖော်ပြလေ့ရှိသည်။ အဲဒီဖော်ပြချက်ကိုသင်သဘောတူပါသလား
ငါဒီပုဂ္ဂိုလ်ရေးအချက်အလက်တွေဟာအလွန်တိကျတယ်၊ အမှန်စင်စစ်ချက်ခ်နိုင်ငံတွင်မည်သည့်အဖွဲ့အစည်း၌မဆိုဘာသာရေးကိုသာမကမည်သည့်အဖွဲ့အစည်း၌မဆိုယုံကြည်မှုမြင့်မားကြောင်းသမိုင်းရှိသည်။ ယင်းသည်နာဇီနှင့်ကွန်မြူနစ်တို့၏သိမ်းပိုက်မှုကြောင့်ဖြစ်သည်။ ရာစုနှစ်အစပိုင်း မှစ၍ နှစ်ခြင်းခံပြီးသူအရေအတွက်သည် ၃၅% ခန့်လျော့ကျသွားသော်လည်းဤသည်မှာကွန်မြူနစ်ဝါဒမဲ့ဝါဒထက်အခြားဖြစ်ရပ်များ၏အကျိုးဆက်ဖြစ်သည်။ စစ်ပွဲများအကြားတွင်အမျိုးသားချာ့ချ်တစ်ခုတည်ထောင်ခဲ့ပြီးယခုအခါပျောက်ကွယ်လုနီးပါးဖြစ်နေပြီ။ ဒုတိယကမ္ဘာစစ်အပြီးစစ်ပွဲဆုံးရှုံးမှုနှင့်လူ ဦး ရေအပြောင်းအလဲများကြောင့်ဂျာမန်စကားပြောသူ ၃ သန်းနီးပါးကိုကျွန်တော်တို့ဆုံးရှုံးခဲ့ရသည်။ ၁၉၄၈ ခုနှစ်တွင်ကွန်မြူနစ်အာဏာသိမ်းမှုနှင့် ၁၉၆၈ ခုနှစ်တွင်ဝါဆောစာချုပ်တပ်ဖွဲ့များကျူးကျော်ဝင်ရောက်ခြင်းတို့ကြောင့်နောက်ထပ်ပြောင်းရွှေ့မှုများထပ်မံဖြစ်ပွားခဲ့သည်။ လူ့အဖွဲ့အစည်းအားပြင်းထန်စွာဘာသာမဲ့ယုံကြည်မှု၊ ယုံကြည်သူများကိုအနိုင်ကျင့်ခြင်း၊ ဓမ္မဆရာများထောင်ချခြင်းနှင့်ကျောင်းများတွင်အကြမ်းဖက်မှုများပြန်လည်ထူထောင်ခြင်းစသည်တို့ပါဝင်သည်။ လူ့အဖွဲ့အစည်းကနေဘာသာရေးဘဝဖယ်ထုတ်ပြီး။ လွန်ခဲ့သောဆယ်စုနှစ်သုံးခုအတွင်းကအသင်းတော်များစွာနှင့် ၀ ိညာဉ်ရေးရာစင်တာများနှင့်ဘုရားရှိခိုးကျောင်းရာပေါင်းများစွာကိုကျွန်ုပ်တို့တည်ဆောက်ခဲ့ကြောင်းယခုကျွန်ုပ်တွေ့မြင်နေရသည်။ ချာ့ချ်ကိုပညာရေးပတ်ဝန်းကျင်၏တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းအဖြစ်လက်ခံထားပြီး၎င်းကိုကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်မှု၊ မူလတန်းပညာရေး၊ အဆိုပါ Marian ကော်လံလွန်ခဲ့သောနှစ်ပေါင်းတရာကျော်ကသမ္မတနိုင်ငံကိုတည်ထောင်မှာသြစတြီးယားကက်သလစ်ဘာသာ၏သင်္ကေတအဖြစ်လူအစုအဝေးအားဖြင့်ဖြိုဖျက်ခဲ့သောပရာ့ဂ်၏အဓိကရင်ပြင်, ပြန်လာသော, နှင့်၎င်း၏ပွနျလညျထူထောငျလူ့အဖွဲ့အစည်းကနေအဆင်သင့်တုံ့ပြန်မှုနှင့်တွေ့ဆုံခဲ့သည်ခဲ့သည်။ ကမ္ဘာအနှံ့ရှိအလားတူဘာသာရေးအထိမ်းအမှတ်အဆောက်အအုံများကိုအစီအစဉ်အရဖျက်ဆီးခြင်းခံရသည့်အချိန်တွင်၎င်းသည်တမူထူးခြားခြင်းဖြစ်သည်။ ဤအရာအားလုံးကကျွန်ုပ်တို့သည်စကားလုံး၏အဓိပ္ပါယ်အားဖြင့်ဘုရားမဲ့ဝါဒီနိုင်ငံမဟုတ်ကြောင်း၊ ကျွန်ုပ်တို့၏တိုင်းပြည်သည်ဘုရားသခင်အားဆန့်ကျင်။ ဘုရားမဲ့ဝါဒဟုအဓိပ္ပာယ်သက်ရောက်သောဘုရားမဲ့ဝါဒီအဖြစ်မခံနိုင်ကြောင်းကျွန်ုပ်ကိုသာအတည်ပြုသည်။
မြင့်မားသောလောကလူ့အဖွဲ့အစည်းများကို to ၀ ံဂေလိတရားဟောပြောရန်အကောင်းဆုံးနည်းလမ်းမှာအဘယ်နည်း။
ကျွန်ုပ်တို့၏အဓိကတာဝန်မှာသင်းအုပ်စောင့်ရှောက်မှုနှင့် angel ၀ ံဂေလိဟောပြောခြင်းဖြစ်သည်။ ဒီနေရာမှာလည်းလူ့အဖွဲ့အစည်းဟာအမြဲတမ်းလှုပ်ရှားနေတယ်ဆိုတာကိုကောင်းစွာသတိပြုသင့်ပါတယ်။ အချိန်အတိုင်းအတာတစ်ခုအထိဖြစ်ဖို့အတွက်ကျွန်ုပ်တို့ရဲ့လုပ်ဆောင်မှုတွေကိုပြန်သုံးသပ်သင့်တယ်။ ကျနော်တို့ဒီနေ့လူကိုဖော်မြူလာပူဇော်လို့မရပါဘူး။ ကျွန်ုပ်တို့သည်evဝံဂေလိတရားကိုနက်ရှိုင်းသောနှိမ့်ချသောစိတ်နှင့်တွေ့ဆုံဆွေးနွေးရန်ဖိတ်ကြားခြင်းဖြင့်ပြုရမည်။ ရဲ့ဆွေးနွေးကြကုန်အံ့, စကားပြောကြကုန်အံ့ရဲ့ကြည့်ရှုကြကုန်အံ့။ ကျွန်ုပ်တို့ကြေငြာသော G ၀ ံဂေလိတရားမူများသည်ရှေးဟောင်းဂျူးအမွေအနှစ်မှကြီးထွားလာခဲ့သော်လည်းဂျာမန်၊ ဆဲလ်တစ်နှင့်ဆလဗ်သြဇာလွှမ်းမိုးမှုများဖြင့်ကြွယ်ဝစေသည့်ကျွန်ုပ်တို့၏ယဉ်ကျေးမှု၏အခြေခံများလည်းဖြစ်သည်။ နည်းပညာအသစ်များ – မိုက်ခရိုဖုန်းများ၊ ဖုန်းများ၊ ရုပ်မြင်သံကြားများ၊ ယနေ့နှင့်ယနေ့ခေတ်တွင်ကမ်းလှမ်းရမည့်အခြားသူများကို – သတိပြုရန်လိုသည်။ ဝါဒဖြန့်ခြင်းနှင့်အဆုံးစွန်အသုံးအနှုန်းများကိုအားမပေးပါစေနှင့်။ ဤရွေ့ကားလူ့အဖွဲ့အစည်းနှင့်ကျွန်ုပ်တို့တစ်နည်းနည်းဖြင့်နားလည်နိုင်ရန်ဖြေရှင်းရန်လိုအပ်သည့်အချိန်၏အစိတ်အပိုင်းများသာဖြစ်သည်။ အသစ်သည်အနှစ်သာရမဟုတ်ပါ၊ သို့သော်လက်တွေ့တွင်ချဉ်းကပ်နည်းသည် လောကအသိုင်းအဝိုင်းတွင်ကျွန်ုပ်တို့သည်တစ်ချိန်ကကျွန်ုပ်တို့၌ရှိသောတန်ဖိုးအားလုံးကိုရောင်းချခြင်းမပြုရန်နှင့်အခြားတစ်ဖက်တွင်ကိုယ့်ကိုယ်ကိုမပိတ်ဘဲ ၁၇ နှင့် ၁၈ ရာစုတွင်ယဉ်ကျေးမှုအဆုံးသတ်သွားသည်ဟုမည်သို့ပြောရမည်ကိုမေးခွန်းထုတ်သည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည် ၂၁ ရာစု၌, ဂလိုဘယ်လိုက်ဇေးရှင်းအလယ်၌ရှိကြသည်။ ကက်သလစ်ချာ့ချ်သာမကခရစ်ယာန်လောကတစ်ခုလုံးသည်လည်းခရစ်တော်၏သတင်းတရားကိုအနာဂတ်မျိုးဆက်များအားမည်သို့ဝေမျှရမည်ကိုပြန်လည်စဉ်းစားသင့်သည်။ တစ်ချိန်တည်းမှာပင်ခရစ်ယာန်ဘာသာသည်ယိုယွင်းနေသောဘာသာမဟုတ်ကြောင်းကိုလည်းနားလည်သင့်သည်။ ၎င်းသည်ဥရောပ၌ကျွန်ုပ်တို့အတွက်အမှန်တကယ်ဖြစ်ဟန်ရှိသော်လည်းလွန်ခဲ့သောရာစုနှစ်ကခရစ်ယာန်အရေအတွက်နှစ်ဆနီးပါးတိုးပွားလာသောကြောင့်ကမ္ဘာတစ်ဝှမ်းတွင်အဖြစ်မှန်မဟုတ်ပါ။ ယနေ့ဥရောပကက်သလစ်များသည်ကက်သလစ်ချာ့ချ်၏လေးပုံတစ်ပုံမျှသာရှိသည်။ တတိယကမ္ဘာ၊ အာရှ၊ အာဖရိကနှင့်တောင်အမေရိကနိုင်ငံများသို့ချာ့ချ်၏အာရုံစိုက်မှုသည်အပြောင်းအလဲဖြစ်သည်။
သင်၏ Twitter အကောင့်ကိုမကြာသေးမီကဆိုင်းငံ့ခဲ့သည် ၎င်းကိုပြန်လည်အသက်သွင်းသောအခါသင်သည်ယနေ့အွန်လိုင်းဆင်ဆာနှင့် ၁၉၈၀ ခုနှစ်များတွင်ကွန်မြူနစ်တို့၏ဖိနှိပ်မှုကိုနှိုင်းယှဉ်ပြခဲ့သည်။ နည်းပညာဆိုင်ရာဆင်ဆာပြုလုပ်ခြင်းသည်ခရစ်ယာန်များကိုကြီးလေးသောခြိမ်းခြောက်မှုတစ်ခုဟုသင်မှတ်ယူပါသလား။
လွတ်လပ်စွာပြောဆိုခွင့်သည်စစ်မှန်သောဒီမိုကရေစီ၏အခြေခံအုတ်မြစ်တစ်ခုဖြစ်သည်ဟုကျွန်ုပ်ယူမှတ်သည်။ သို့သော်ဆင်ဆာဖြတ်တောက်မှုသည်ကွန်မြူနစ်အစိုးရ၏ဖိနှိပ်ချုပ်ချယ်မှုပုံမှန်ဖြစ်ခြင်းသို့မဟုတ်ဒီမိုကရေစီမဆန်သောအစိုးရများသက်သက်သာမဟုတ်ပါ။ နိုင်ငံခြားမှလာတာတောင်တောင်မှမလာပါဘူး။ မည်သို့ပင်ဆိုစေကာမူယနေ့နှင့်နေ့စဉ်နေ့တိုင်းမှန်ကန်မှုနောက်ကွယ်၌ဝှက်ထားသောကိုယ်ပိုင်ဆင်ဆာလုပ်ခြင်းပုံစံကိုကျွန်ုပ်တို့တွေ့မြင်ရသည်။ အချို့သောအကြောင်းအရာများကိုရှောင်ရှားရန်၊ ဆွေးနွေးငြင်းခုံရန်မိတ်ဖက်များရွေးချယ်ခြင်းကိုလည်းမေးခွန်းထုတ်သည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည်အချို့သောအကြောင်းအရာများနှင့် ပတ်သက်၍ ပြောဆိုခြင်းကိုတားဆီးနိုင်သည်၊ သို့မဟုတ်ကျွန်ုပ်တို့လည်းပြောနိုင်သည်။ သို့သော်ထိုအခါမီဒီယာအသံလွှင့်မှုသည်နောက်သို့လိုက်ခြင်း၊ ရှက်ရွံ့ခြင်း၊ လူ့ဘ ၀ ကာကွယ်စောင့်ရှောက်ခြင်း (သို့) အစဉ်အလာအရမိသားစုကိုယောက်ျားနှင့်မိန်းမပေါင်းစည်းခြင်းကဲ့သို့သောလူ့ဘောင်အဖွဲ့အစည်းမှဖယ်ထုတ်ထားခြင်းခံရသည်ကိုကျွန်ုပ်ကြုံတွေ့ခဲ့ရသည်။ သို့မဟုတ်ကမ္ဘာပေါ်တွင်အညှဉ်းပန်းနှိပ်စက်မှုအခံရဆုံးအုပ်စုသည်မည်သူဖြစ်သည်ကိုမေးမြန်းကြပါစို့။ ဤခေါင်းစဉ်နှင့်ကိုင်တွယ်သူများသာလျှင်သင့်အားအဖြေပေးလိမ့်မည်။ ငါတန်ဖိုးများကိုနှိုင်းယှဉ်ဖို့သဘောထားကိုအတွက်ပြproblemနာတစ်ခုလုံးကိုကြည့်ပါ။ ဤစာတမ်းအရ၊ အမှန်တရားမတည်ရှိပါ။ ဆိုလိုသည်မှာသီချင်းများသီဆိုခြင်းမပြုသူမည်သူမဆိုမမှန်ကန်သောကြောင့်နှုတ်ဆိတ်သင့်သည်ဟုယုံကြည်သူများ၏အမှန်တရား မှလွဲ၍ တိတ်ဆိတ်စွာနေသင့်သည်။ နောက်ပိုင်းတွင်ထိုသူသည်တူညီသောအမြင်များရှိသူများနှင့်စကားပြောဆိုခြင်းသည်မသင့်တော်ကြောင်းရှင်းရှင်းလင်းလင်းသိစေရန်စတစ်ကာတစ်ခုရခဲ့သည်။ တစ်ချိန်တည်းတွင်၎င်းသည်အခြားသူများအားသတိပေးချက်အဖြစ်ဆောင်ရွက်သင့်သည်။ ဒီကိစ္စနဲ့ပတ်သက်ပြီးနည်းပညာကုမ္ပဏီတော်တော်များများကိုမီဒီယာစွမ်းအင်ရဲ့အာရုံစူးစိုက်မှုကခြိမ်းခြောက်မှုတစ်ခုလို့ကျွန်တော်ယူမှတ်ပါတယ်။ ရလဒ်အနေနှင့်ကျွန်ုပ်တို့သည်အမှန်တရားကိုရှာဖွေခြင်းကိုရပ်တန့်သွားမည်ဖြစ်သောကြောင့်၎င်းကိုကျွန်ုပ်တို့အားပေးလိမ့်မည်။ သို့သော်ဗျာဒိတ်ကျမ်းသည်ဘုရားသခင်နှင့်လူတို့နှင့်တွေ့ဆုံခြင်း၊ ရာစုနှစ်များစွာစဉ်းစားဆင်ခြင်ခြင်းနှင့်ပါ ၀ င်သည့်အကြောင်းအရာများကိုဆွေးနွေးခြင်းအရမဟုတ်ဘဲကော်ပိုရိတ်စီမံခန့်ခွဲမှု၏မစဉ်းစားသောဆုံးဖြတ်ချက်ကြောင့်ဖြစ်သည်။
ပရာ့ဂ်ရှိဘုရားရှိခိုးကျောင်းတွင်သင်ကက်သလစ်ကမ္ဘာ၏အခြားဒေသများနှင့်မျှဝေလိုသောအရာတစ်ခုရှိပါသလား။
ငါကက်သလစ်ကမ္ဘာက၎င်း၏အစဉ်အလာကိုမကြောက်ဖို့ပြောချင်ပါတယ်။ ကျွန်ုပ်တို့၌အရှေ့တောင်အာရှ၊ တောင်အမေရိကနှင့်ဥရောပ၌ရှိမရှိကျွန်ုပ်တို့သဘောတူရမည်ဟူသောခရစ်ယာန်ယုံကြည်မှု၏အစိတ်အပိုင်းအချို့ရှိသည်။ တစ်ချိန်တည်းမှာပင်၊ သို့သော်နိုင်ငံတစ်နိုင်ငံချင်းစီတွင်၎င်း၏သီးခြားသတ်မှတ်ချက်များ၊ ယဉ်ကျေးမှုနှင့်ဓလေ့ထုံးတမ်းများပေါ်ပေါက်လာသည်။ ယနေ့အထိကျွန်ုပ်နှလုံးသားထဲတွင်ဂွာဒါလာပို၏အပျိုစင်မာရိကိုမက္ကဆီကိုသို့ဘုရားဖူးသွားပြီး `ဂွာဒါလာပိုဖာခေတ်မက္ကဆီကို၊ မက္ကဆီကို။ ‘ ငါချက်ဗလစ်သမ္မတနိုင်ငံသည်မကြာသေးမီကရှေးဟောင်းဘုရားဖူးများပြန်လည်ထူထောင်နိုင်ခဲ့ပြီဖြစ်သည်။ ကျွန်ုပ်သည် Navalis ကို Nepomuk ၏စိန့်ဂျွန်အားဂုဏ်ပြုခြင်းဖြစ်စေ၊ ချက်သမ္မတနိုင်ငံသမ္မတရုံး၏ရုံးချုပ်ဖြစ်သောအမျိုးသားနာယကဖြစ်သော St. Wenceslas သို့ဘုရားဖူးသွားခြင်းဖြစ်စေ၊ ပါရာ၏ Old Town ရင်ပြင်တွင်ပါ ၀ င်သည် (သို့) Marian ကော်လံပြန်လာခြင်းလည်းပါဝင်သည်။ ထိုအရာအားလုံး၌ကျွန်ုပ်တို့၏ယုံကြည်ခြင်း၏အစွမ်းနှင့်အနာဂတ်အတွက်စစ်မှန်သောမျှော်လင့်ချက်ဖြစ်သည်။ ခရစ်ယာန်စံနှုန်းများသည်တစ်ကမ္ဘာလုံးအတိုင်းအတာရှိပြီးလူများသည်သူတို့နှင့်ခွဲခြားသိမြင်သောအခါပုံသဏ္takeာန်ကျပါသည်။ ကက်သလစ်သတင်းအေဂျင်စီ၏စာဖတ်သူများအားကျွန်ုပ်တို့၏ကယ်တင်ခြင်းနှင့်အနာဂတ်အတွက်ဘာသာပြန်ထားသောမွေးရာပါ Yeshua အမည်ရှိမွေးကင်းစကလေးငယ်၏ခရစ္စမတ်ရွှင်လန်းမှုနှင့်ပတ်သက်သောကောင်းချီးအတွေ့အကြုံကိုလိုချင်သည်။ အထူးသဖြင့်လာမည့် ၂၀၂၁ ခုနှစ်တွင်ဘုရားသခင်၏ဤကတိတော်ကိုကျွန်ုပ်တို့သတိရကြပါစို့။ ၎င်းသည်အလွန်ဝေးလံသောတရုတ်နိုင်ငံတစ်နေရာရာမှဖြစ်ပေါ်လာသောသေးငယ်သောသေးငယ်သောဇီဝသက်ရှိများနှင့်ကျွန်ုပ်တို့၏ဘုံရုန်းကန်မှုကိုမှတ်သားလိမ့်မည်ဖြစ်သော်လည်း၊ ကျွန်တော်တို့ရဲ့လူ့အဖွဲ့အစည်းအတွက်အချို့။ မွေးကင်းစကလေးငယ်ယေရှု၌ကျွန်ုပ်တို့သည်ကောင်းကင်ဘုံရှင်အဖသည်ကျွန်ုပ်တို့ကိုဘယ်တော့မှစွန့်ခွာမည်မဟုတ်သောမျှော်လင့်ချက်ကိုရရှိသည်။ ထို့ကြောင့် ၂၀၂၁ ၏မိုးကုပ်စက်ဝိုင်းကိုကျော်။ ကြည့်ကြပါစို့၊ ၎င်းသည်မှန်ပါသည်၊ Coronavirus ၏သေစေနိုင်သောကပ်ရောဂါအပြီးတွင်ပျက်စီးဆုံးရှုံးမှုများစုဆောင်းခြင်း၏နှစ်ဖြစ်သော်လည်းတစ်ချိန်တည်းတွင်ကျွန်ုပ်တို့၏လူ့အဖွဲ့အစည်းအနေဖြင့်အဘယ်ကြောင့်လည်းမေးမြန်းရန်လှုံ့ဆော်မှုတစ်ခုဖြစ်နိုင်သည်။ ဒီအားလုံးဖြစ်ပျက်ခဲ့ကြရသည်။ ငါတို့လူသားတွေဟာမာနကြီးပြီးယုံကြည်စိတ်ချမှုလည်းမရှိဘူးလား။ ငါတို့၏ဘုရားသခင်ကိုစွန့်ကြပြီမဟုတ်လော။ ချစ်ခြင်းမေတ္တာ၊ စည်းလုံးမှုနှင့်အပြန်အလှန်လေးစားမှု၏ရင်းမြစ်ကိုကျွန်ုပ်တို့မေ့မထားဘူးလား။ လာမည့်နှစ်တွင်ကျွန်ုပ်တို့အားဤမေးခွန်းများကိုရိုးသားစွာဖြေဆိုရန်အချိန်လုံလုံလောက်လောက်ရှိလိမ့်မည်။ (ကိုးကား၊ Cardinal Dominik Duka နှင့် CNA အင်တာဗျူးအပြည့်အစုံကိုသင်ဖတ်ရှုနိုင်သည်။)
712 Views